About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 29, 2011

Love :)

Weh weh , seriously aku suka kau . Setiap kali aku nampak kau , mesti aku gelabah . Susah nak biasakan diri bila nampak kau . And bila aku nampak kau , mata aku mesti tak diam , asyik nak pandang kau je . Kawan aku semua tau perangai aku mcm mana bila nampak kau . Benda wajib yang aku akan buat , aku akan pukul kawan aku , gelak sorg2 and buat tak nampak :) Hehehe , haritu lepak dengan kau bapak best , even aku tak cakap sangat dengan kau :) And now , ramai dah tau aku suka kau -.- Azmeen laa , pergi mention nama dia buat apa ? -.- If dia tahu , mesti aku malu gilaaaaaaaaa --' Haihh , Isnin ni cuti kan ? Tak dapat jumpaa kauu :/ Hancur hatikuu , ceh menyanyi pulakk :) Hahaha , that's all , kbye :)