About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 29, 2011

Hafizie :'(




Okay , nak tau kenapa aku letak gambar Hafizie ? Ada benda yang terjadi dekat dia :) Aku sebagai kawan dia sumpah sedih and terkejut apa yang jadi dekat dia :( Semalam , aku balik sekolah dengan Hafizie, seriously muka dia pucat gila :/ Aku tanya dia , then dia kata sebab awek dia tak datang :/ Okay , itu aku tak kesah . Pastu , pergi rumah Maliya dengan Epaa :) Sebab nak pergi Barjana . Then , pergi rumah Cham ambil dia pastu jalan laa . Nampak Hafizie tengah naik motor , pastu ktrg tak tegur dia and aku cadang nk menyorok drpd dia . Pastu , pergila barjana :) Makan dekat sana dengan Harith , Izzah , Maliya , Cham and Epaa . Pastu , nampak laa Hafizie hantar Adam pergi KFC dalam pukul 4 lebih . Dia bawak laju kayy ? Pastu , tengah makan semua . Handphone Izzah ada org call , sumpah aku ingat Haiqal accident -.- Then , cepat2 tanya Izzah sape ? Izzah kata Hafizie accident , Syasya bagitau diaa . Pastu , Cham and Harith dah lari laju , aku and Epaa jalan laju , and Izzah dgn Maliya kat belakang . Seriously aku ingat , dia just cedera ringan tau , then ramai gila kereta berhenti dekat jalan . Dekat dengan Taman Rona , pastu aku nampak kawan abang aku semua laaa . Ada polis sekali . Thne , aku nmpk Hafizie kat tepi jalan . Sumpah sedih gilaaa . Sebab kawan sendiri kann ? Aku pergi tengok Hafizie , mata dia terbeliak and ada kertas kat pipi dia , darah banyak kat muka dia and bibir dia terkoyak . Seriously , aku nak menangis dekat situ . Pastu , ambulance pon datang , and aku nampak Kakak Hafizie menangis gila2 ! Lagi buat aku sedih . Pastu , budak fixie ramai datang tengok . Then , aku nampak Daus and Azrul . Aku tanyya dia , dia kata Hafizie hilang kawalan and terbabas pastu dia terbang then terseret . Cedera dia parah laa jugak . Pastu , semua mcm badmood . Aku pun asyik terbayang muka Hafizie , sbb aku selalu maki diaa :( Aku mintak maaf doh Hafizie . Pastu , time malam aku Cikgu Zorgon update status pasal Hafizie . Dia cakap Hafizie , dah tak macam rupa dia . Gigi depan dia hancur , kepala dia bengkak sebelah and dia tak hilang ingatan :) Okay laa tuh , hope cepat sembuh , aku sentiasa doakan untuk kau :)Now , Hafizie dekat Hospital Klang , nanti aku nak meelawat dia laaa :) Hope die keluar cepat , AMIN ~