About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 28, 2011

Today :)

Harini hujan lebat gile doh -.- So , aku pergi sekolah lambat sikit padahal awal ni ! Hahaha , pukul 7.15 aku sampai sekolah . Then , nampak Anis Anysa so aku tumpang payung dia :) Then , naik atas terus masuk kelas :) Sumpah sejuk laa doh , pastu kelas tak bukak lagi -.- Aku suruh Azaim amek kunci ;) Then , nampak Izzah semuaaa :) Okay , Sejarah relief kayy ? So , aku pergi hantar kedatangan jap , and nampak dia baru datang :) Muke gelabah kay ? Hahaha , pastu dah hantar kedatangan naik balik kelas , usya usya luar jap ;) Pastu cikgu Zurie relief , die suruh buat kerja sendiri ;) Then , cikgu suruh panggil budak kelas 2 Akasia , diorg PJ , and ingatkan diorg ada dkt 2 Ara , lalu 2 Medang :) Suka , pastu pergi turun bawah , bilik stor then masuk kelas balik :) Pastu time PJ , duduk dlm stor sukan :) Belajar semuaaa , pastu time KH relief sebab cikgu busy :) So , buatlaa kerja sendiri :) AKu asyik main dengan Bende biru tu jeee :) Pastu rehat , makan nasi lemak :) Harini nasi sedappp :) Pastu naik kelas , belajar macam biasa :) Matematik , susah sikit :) Then , harith and azrul ajar sikit :) Pastu time balik , jumpa Haiqal semua and Izzah suruh aku bagi bunga dekat *ehem ehem . Tak naklaa aku , malu dohh . Pastu balik rumah , dah kena marah sebab tak nak ikut pergi Melaka -.- Sedih . Okay tu jeee :)