About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

May 1, 2011

Asthma :/

Okay , my asthma is makin menjadi jadi -.- Benda ni keturunan tau , drpd aku kecil lagi dah ada penyakit nie . Benda ni jadi sebab Air Conditioner bilik aku sejuk sangat and selimut aku melayang mane tah :/ Heh , semput gila2 ah , dah laa pam inhale tuh tak ada . Pastu , aku bgtau mak aku , then mak aku suruh jgn minum ais . Pastu , aku makan ubat and tidur . Then , mak aku ajak pergi Klang , pergi rumah Mak Long . Aku tak nak ikut sebab Asthma aku makin teruk . Then , mak aku ajak pergi DEMC dekat Shah Alam tuh . Aku pun siap . Pastu , sampai sana , kena isi borang proton then duduk tunggu giliran . Pastu , dia panggil suruh check tekanan darah :) Tekanan darah aku normal then Doctor check aku pastu pergi sedut gas :) Dah sedut , sumpah rasa lega gila :) Doctor bagi Pam Inhale and ubat panadol :) Pastu , aku balik dengan happy :) Heeeee :)