About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 26, 2011

Yesterday :)

Sorry semalam aku tak update blog sebab Laptop tak ada kat rumah :') Kay , semalam aku pergi awal sebab semangat sangat but malangnya , dia datang lambat -.- Tapi takpa , aku masuk kelas macam biasa :) Malas laa nak cerita pasal sekolaaaaaaaaaaaaaaaa , cerita pasal petang laa :) Kayy , petang kitorang lepak dekat KFC dengan Izzah , Epaa , Maliya , Haikal and Cham :) Harith Akmal tak datang sebab dia pergi mengaji -.- Hmm , agak bosan sebab tak ramai sangat , and aku sakit hati :) Malas nak cerita , then ada kat KFC , budak kutuk kutuk orang but tak makan pun , aku kenal budak tu , nak bagitau nama nanti marah pulak . Malas nak gaduh , pastu lepak taman :) Tangkap2 gambar then balik sebab nak dekat hujan :) Itu sajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)