About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 26, 2011

Today ;)

Harini 27/4/2011 , hari Rabu :) Hari tak best sangat sebab kantin banjir , menyampah aku -.- Aku datang awal sebab mak aku bising -.- Sampai sekolah , aku naik atas and aku tak nampak dia lagi :'( Tak kesah pun , pastu masuk kelas :) Then , aku nak pergi hantar kdatangan pastu bertembung dengan dia :) Heeee , suke gileeeee . Pastu dah hantar kedatang , cikgu puji aku , sebab hantar kedatangan awal :) Then , masuk kelas :) Belajar macam biasa , pastu pergi makmal sains , then dia ada , dia datang makmal nak bagitau pasal jadual , aku dah menjerit kot , hahaha . Pastu , pergi ambil jadual dekat cikgu Dyukriah dekat Bilik Guru ;) Pastu aku nampak dia tengah jalan kat atas , then masuk makmal balik :) Pastu , naik atas belajar mathematics :) Perut aku lapar gilaa , pastu rehat :) Makan nasik lemak kay ? Then , dia tak rehat kantin harini :( Tak nampak dia sangat , pastu masuk kelas :) Belajar Geografi , just buat nota :) Pastu , belajar semua then balik :) Time balik , pergi hantar buku kat bilik guru , and dia ada kat belakang aku je weh , sumpah gelabah , and buku aku jatuh habes , hahaha . Pastu balik , jumpa Haiqal semua :) Cakap pasal lepak petang ni :) Hee , memang best gilaaaaaaaaaaaaa <3