About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 24, 2011

Todayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)

Harini best gilaaaaaa :) Sumpah aku cakap :') Aku datang sekolah dalam pukul 7 lebih then aku nampak dia kay ? Alolo , pagi2 dah nmpk kau , sumpah happy laa kan ? Pastu pergi dekat Balqis , and aku senyum sorang2 macam orang gila :) Pastu ada assembly yang agak lama :) Aku duduk depan sekali sebab boleh usya orang :) And die duduk straight je dengan aku , senang nak nampak :) Pastu , tengok orang buat persembahan kat depan , ada yang best , and ada yang annoying -.- Pastu masuk kelas :) Tak belajar weh , so aku buat laa note sejarah :) Dah siap note , pergi lepak dengan Epaa and Maliya . Sumpah gelak macam orang gila :) Kitorang kutuk Mad Azli wehh ? Nak tau siapa ? Adalah kan , Maliya ? Secretttt . Okay , rehat tadi aku makan Wantan je sebab Nasi Lemak tak ada :) Then , aku asyik usya dia lagi :) best best <3 Pastu , habes rehat , masuk kelas :) belajar macam biasa lagi :) Pastu , usya dia kat luar kelas :) Diorang baru keluar dewan , then kitorang kena pergi dewan , kemas2 kerusi semua :) Pastu , balik macam biasa :) Time balik , Daus tak nak belanja aku air :p HAHAHA ;) Kbyeeee :) Harini aku asyik terserempak dengan dia , sumpah happyy :) Thanks God :')