About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 24, 2011

Balik Kampung :)



Hello , sudah 3 hari aku tak update blog kann ? Hee , aku balik kampung laa sebab ada kenduri kahwin :) Kene pakai warna pink pulak ! Terpaksa laa pakai :) Hari Jumaat aku tak pergi sekolah sebab balik kampung kann ? Farah semua snap gmbr , jealous gile ! Tapi takpe , aku tak kesah :) Pastu gerak pukul 9 sampai pukul 12 lebih :)Pastu pergi singgah rumah Mak Jang :) Sembang2 , pastu pergi kampung :)Kenduri tuh malam , so rehat2 laa kejap :) Then , pukul 8 pergi masjid :) Ada akad nikah , aku tngkp gmbr laa kat situ :) Pastu balik and tidur :) Esoknya , aku bangun lambat sikit . Then ,gerak kenduri , nenek aku ikut sekali :) Pakai baju pink laa kan ? Sumpah pelik , pastu makan2 kat sane :) Sedap gile laa wehhh . Ada ayam goreng <3 Jangan jealous eh , HARITH AKMAL :) Sepanjang aku balik kampung , aku message dengan Pak Cik ni laa :) Best kot message dia ni , okay stop cerita pasal dia . Then , time malam tengok AF :) Go Neera <3 Dia comellllll . Okay , esoknyaa :) Balik mcm biasa , pukul 9 gerak :) Nenek aku bagi rm5 laa weh :) Aku tak kesah sgt pon , then sampai dalam pukul 2.30 :) Makan ayam kampung plak kat Tanjung Malim :') Sedappp , pastu balik rumah terus online dekat PSP :) Then , hujan lebat :) Aku otp dengan EPAA , 27 minutes weh :) Pastu , tidur <3 Then , time malam makan Char Kueh Teow :) Sedap , kbye :)