About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 19, 2011

Harini hari yang paling tak best and best :)

Harini pergi sekolah macam biase,pagi pagi maliya dah kol ajak aku pergi sekolah dengan dia.tepat pukul 7 aku keluar rumah dengan naik kerete savy.lepas tu ambik maliya then terus pegi sekolah.masuk masuk sekolah aku x nampak dia sedih gile doh..naik kelas macam biase.lepas tu belajar macam biase hari ni relief mathematik doh....rehat macam biase lepas makan aku usya usya dia,dia duduk sebaris kot ngan aku.dah puas usya dia:)pegi bookshop jap nak pegi photostat then aku nampak dia depan bookshop sumpah aku menggedik kat situ,dia comel gile doh.time geo aku ponteng ngan maliya,kiteorang ronde ronde satu sekolah aku asyik lalu depan medang je then masuk balik kelas,AMBIK KAU!dapat free free demerit 3 name aku ade dalam bkk.pastu belajar macam biase,time balik aku nampak dia lagi dengan haikal aku mengedik kat situ .nak tegur but takot . pastu aku balik .sekian terima kasih

ditulis oleh nur syarafana.zue suruh aku tuliskan sebab laptop x de kat rumah
zue kirim salam kat korang semua...thanks :)