About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 20, 2011

Fuck -.-

Seriously , harini hari paling fuck -.- Nak tau kenapa ? Kene bagi salam dulu kann ? Hahaa , assalamualaikum semua :) Sihat ? Mestilaa sihat kann ? Hahaha , harini 21 April 2011 and Hari Khamis :) Korang mesti kata2 hari Khamis best kann ? Bagi aku tak :) Terima kasih :) Nak tau cerita dia ? Macam ni , aku pergi sekolah macam biasa :) Then , sampai sekolah , aku tak nampak dia lagi kayy ? Sedih ni , pastu duduk dengan Balqis , Izzah and Aireen :) Izzah tengah badmood time tu :) Aku puasa okay ? Ganti wehh :) Hahaha , then naik kelas macam biasa :)Pastu lepak jap depan kempas :) Sembang Pastu belajar macam biasa :) Then , rehat :) Time dgn Adam , Maliya and ramai laa :) Cerita mcm2 pastu aku nampak dia tengah otw nak masuk sekolah :) Sumpah happy , pastu die lalu belakang aku , then Adam and Maliya BATUK . Bodoh , pastu masuk kelas jap , then nk keluar balik , die ada kat tempat aku sembang tadi , malas aku nk pergi sana , nanti dia kata aku gatal -.- Pastu belajar mcm biasa :) Then , rehat:) aku tengok je diorang makan , and aku nampak dia :) Sebaris dengan aku :) Ehehehe , suke nie :) Pastu pergi bookshop jap , dia tak lalu situuu :( Sedih , huh . Pastu naik kelas mcm biasa :) fuck And time GEO memang kayy ? Cikgu emo time tuh , sebab Anis :( Die nak keluar kelas , okay cikgu panggi aku :) Nak tengok dialog ? Mcm ni

Cikgu - Kenapa tak masuk kelas semalam ?
Saya - Pergi cari cikgu Azhari
Cikgu - Pergi cari cikgu , takkan 40 minit ?
Saya - Yelaa , cari cikgu satu sekolah .
Cikgu - Yelaa tuh . Padahal ponteng
Saya - Betullah .
Cikgu - Bagi number telefon mak bapak awak
Saya - Mak saya takde phone
Cikgu - Bagi number bapak awak

Aku pergi depan and bagi number phone aku sendiri :) Hahaa , cikgu percaya :) And aku freedom . Maliya tak kene kayy ? Bengang ni , haha :) Pastu cikgu chow mcm biasa , and Farah kau nak badmood pahal ? Aku ade buat pape kat kauu ? Hah -.- Takpe aku tak kesah yang tuh . Sebab ni masalah aku , bukan masalah kau . So biar aku tanggung sendiri kayy :) Time ICT , Harith buat aku bengang -.- Die cari pasal dengan aku :( Sumpah nak sepak je die kat situ , but aku fikir die tuh kan kawan aku :) Pastu balik mcm biasa :) Tak nampak die lagi kayy ? Bertambah bad mood aku :) Pastu balik mcm biasa :) Itu sajaa :)