About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

May 3, 2011

Tuesday :)

Okay , harini abang aku hantar aku pergi sekolah :) Sampai sekolah pukul 7.15 , pastu masuk sekolah , terus pergi dekat Aireen and Balqis :) Aku pakai baju sukan , sebab ada PJ kann ? Pastu , jumpa Farah :) Peluk dia kejap , then suruh dia teman aku pergi Kantin beli Air Mineral ;)Pastu , naik kelas :) Tak payah ambil BKK sebab ada orang ambil dah . Pastu , pergi masuk kelas , isi BKK then hantar kedatangan dekat bawah :) 2 Kali ulang alik , sebab asyik tertinggal nama orang tak hadir . Pastu , belajar agama . Cerita pasal OSAMA ? Aku tak tau siapa dia ? Time Sivik , aku kena pergi bilik cikgu Supian . Cikgu tu kata bilik tu keras -.- Sumpah seram . Haha , pastu time PJ relief -.- Bagus gilaa , tak payah ukur lemak dohhhh . Pastu , rehat . Gelak puas2 , sambil makan laksa -.- Sumpah sedap laksa harini ! Pastu , belajar macam biasa :) Time KH , kene lakar kerja kayu :) Aku kena ambil space yang besar , baru boleh berfikir . Eceh , pastu time Math , aku kene marah -.- Sebab bising , padahal Harith ckp dengan Maliya -.- Pastu , time balik . Sumpah panas gilaaaaaaaaaaaaaa , balik rumah , abang tak bagi keluar -.- Pastu online je laaaaa , kbye :)



*Sorry , aku dah stop cerita pasal DIA kay ?