About myself :)

My photo
Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :) Im Zue , the owner of this blog :) I created this blog is for updated all about my life :) This blog has been created since 25 November 2010 :)

Apr 18, 2011

today today and today :)

Yeahh , harini aku pergi sekolah lambat sikit , sebab teman mak aku beli nasi lemak ;) Sampai sekolahh , aku nampak diaaa :) Ehehe , then masuk kelas semua :) Belajar Agama , kena salin nota :) Pastu , Sivik -.- Cikgu buat lawak bodoh pasal JAWA XD Macam ni , cikgu cakap Maliya muka macam jawa :) Then aku ejek dia , pastu Maliya ckp kat cikgu yang aku ni JAWA -.- Pastu cikgu kate , ni pon jawa . Kuat makan tempe -.- Watafak ? Semua gelak , aku just gelak jee -.- Then , Epaa pon kene :) Balasan kutuk orang , hahaha . Pastu , PJ main piring terbang :) Aku main ganas smpi masuk longkang -.- Then , time nak cuci piring tu , terjumpa EX aku :) just buat don't know jee :) Hahaha , then rehat mcm biasa :) Pastu lepas rehat , Sejarah :) Belajar BAB 4 kayy ? Then , English , aku tak bawak buku LITERATURE then cikgu perasan -.- Tak kene marah pon :P Pastu , time Science :) Something happen , Cikgu Atiqah merajuk :( Sebab kelas bising sangat :( Yes , cikgu dah mengamuk gila2 , diorang still bising , then cikgu terus blah . Pastu , aku , Hakim , Maliya and sape tahh pergi pujuk Cikgu ;) Cikgu degil :) Hmm , but die still masuk kelas kita kayy ? Love you , Cikgu <3 Pastu kann ? Time KH , aku and Maliya , PONTENGGGGGGGGGGGGGGG :) Yes , kitorang pergi cari cikgu Azhari for kelab media :) Then , pergi jalan kat area Form 2 and Form 4 :) Pastuu lepak jap dekat 2 Ara :) Lepak dengan Syahmi , Azmeen and Mubin :) Sembang2 then blah , masuk kelas japp ;) Pastu , Cikgu kelas sebelah , marah diorg , aku and Maliya blah and duduk sila depan kelas 2 Ara :) Pastu keling halau -.- Bengang gilaa , then terus lepak tepi 2 kempas , pastu dah habes masa :) Terus masuk kelas :) Then , belajar Mathematic mcm biasa :) Pastu balik , aku nmpk dia ! Awww , die dengan Haiqal semua , sumpaah best :) Ehehe , then time balik , kene sepak dengan Daus , fuck kau , aku tergolek tadi ! That's all :)